A szolgáltatás jelenleg csak online vehető igénybe.
Egy márka indítása mindig nagyon alapos előkészítést igényel. Legelőször az a legfontosabb, hogy kiderítsük, van-e létjogosultsága egy újabb márka elindításának. Fontos a piackutatás, versenytársak elemzése és a márka identitásának kidolgozása.
A márka koncepciója fogja meghatározni az alapvető stílusjegyeket, a felhasznált anyagokat és a kommunikációt, marketinget. Olyan feladatokat fogsz elvégezni, ahol ezekre a kérdésekre választ kapsz, valamint elsajátítod a tervezési folyamat lépéseit.
Egy márka indítása nem csupán pénz, de idő igényes is, valamint hosszútávon nem egyszemélyes munka. Ezért fontos, hogy megtaláld azokat az embereket, csapatokat, akik segíteni fogják a munkád pl. a kivitelezésben (varrodák), a vizuális megjelenésben (grafikus), tartalomgyártásban és hirdetésben (marketing), üzleti tervezésben (könyvelő).
A márkaépítés szolgáltatás keretében összekötlek olyan emberekkel, csapatokkal, akik segítenek számodra a márkád hosszútávú működtetésében.